KURS W ZDROWYM CIELE ZDROWY DZIDZIUŚ – DOMOWY TRENING DLA KOBIET W CIĄŻY”


 

Kurs internetowy W ZDROWYM CIELE ZDROWY DZIDZIUŚ – DOMOWY TRENING DLA KOBIET W CIĄŻY” jest przeznaczony dla wszystkich kobiet, których ciąża trwa już minimum od 13. tygodni i przebiega bez komplikacji będących przeciwwskazaniem do aktywności fizycznej, oraz dla kobiet będących w pierwszym trymestrze ciąży, które systematycznie ćwiczyły jakikolwiek rodzaj sportu przed zajściem w ciążę. Przed rozpoczęciem ćwiczeń powinnaś skonsultować się ze swoim lekarzem prowadzącym ciążę.

Dlaczego stworzyłam ten kurs?

Od 4 lat prowadzę w Warszawie zajęcia dla kobiet w ciąży i mam wg. autorskiego programu mamafit. Przez te cudowne 4 lata poznałam wiele wspaniałych, aktywnych kobiet, które stały się dla mnie wielką inspiracją do działania.

Owocem spotkań podczas wspólnych treningów jest stworzenie strony www.e-mamafit.pl, która powstała z potrzeby dzielenia się swoimi doświadczeniami z życia ćwiczącej mamy.

Z biegiem czasu kontaktowało się ze mną coraz więcej ciężarnych kobiet i mam, które chciały podjąć aktywność fizyczną w ciąży, ale z różnych powodów nie mogły uczestniczyć w zajęciach stacjonarnych.

I tak powstał kurs W ZDROWYM CIELE ZDROWY DZIDZIUŚ – DOMOWY TRENING DLA KOBIET W CIĄŻY. Jest on owocem 3 lat pracy. Materiał wykorzystany do filmów z treningami został nagrany jeszcze w mojej pierwszej ciąży. Przez następne lata przygotowywałam i obrabiałam materiał, pisałam e-booka. Kurs nabierał coraz bardziej ostatecznych kształtów wraz z moim dojrzewaniem jako matki.

CENA kursu jest zależna od pakietu, na jaki się zdecydujesz. Chciałabym zapewnić Ci możliwość wyboru takiego produktu, który będzie w pełni odpowiadał na Twoje potrzeby. 

Przejdż do sklepu

CO ZAWIERAJĄ POSZCZEGÓLNE KOMPONENTY PAKIETU?

E-BOOK W ZDROWYM CIELE ZDROWY DZIDZIUŚ – DOŚWIADCZENIA I PORADY ĆWICZĄCEJ MAMY”

E-book zawiera przykłady i instruktaż wykonywania ćwiczeń wraz ze zdjęciami oraz informacje teoretyczne:

  • Dlaczego warto ćwiczyć w ciąży?
  • Zasady bezpiecznego treningu w poszczególnych trymestrach ciąży i przeciwwskazania do ćwiczeń.
  • Prawidłowy oddech i praca mięśni Kegla podczas porodu.
  • inne.

Część z tych zagadnień jest poruszana na tej w wersji bardziej okrojonej na tej stronie internetowej. W e-booku wiedza ta jest uzupełniona o dodatkowe informacje i wyjaśnienia.

FILMY Z TRENINGAMI

Filmy udostępniane w formie linku otwieranego z użyciem indywidualnego hasła.

Filmy zawierają gotowe treningi (zestawy ćwiczeń z rozgrzewką, częścią główną treningu oraz ćwiczeniami rozciągającymi), które możesz wykonywać razem ze mną przed ekranem swojego komputera.

Filmy podzielone na oddzielne zestawy dla kobiet w 2. i 3. trymestrze ciąży. Aby jak najlepiej dostosować system treningu do Twoich potrzeb, dla każdego trymestru ciąży istnieje możliwość wyboru treningów 3 razy w tygodniu po 60 min, lub 5 razy w tygodniu po 40 min.

SESJA RELAKSU

Po każdym treningu masz możliwość wysłuchania nagrania z sesją relaksu trwającą 10 minut, podczas której będziesz miała okazję wyciszyć swój umysł, jeszcze bardziej się zrelaksować, puścić napięcia w ciele, a także przećwiczyć sposób oddychania zalecany w czasie porodu.

CO BĘDZIE CI POTRZEBNE DO ROZPOCZĘCIA KURSU?

Naprawdę niewiele:

  • Dostęp do Internetu.
  • Od 40 minut do 70 min czasu, w zależności od wybranego przez Ciebie systemu treningowego – 40 czy 60 min ćwiczeń i od tego,  czy masz zamiar korzystać z 10-minutowej sesji relaksu.
  • Ciężarki do rąk (do 1 kg – dla kobiet w ciąży, do 1,5 kg dla kobiet po porodzie) lub jeśli nie chcesz ich kupować (koszt to ok. 40 zł za dwa ciężarki) możesz użyć dwóch butelek wody odpowiadających temu ciężarowi.
  • Mata do ćwiczeń lub koc złożony na pół, albo cokolwiek, co możesz położyć na podłodze i czuć się wygodnie, nawet jeśli będziesz wykonywała ćwiczenia typu kołyska, gdzie kręgosłup może „wbijać” się w podłogę. Dlatego jeśli kupisz matę to polecam te grubsze. Ja używam zbitej kołdry złożonej na pół.
  • Butelka z wodą.
  • Trochę chęci i uczciwe podjęcie decyzji, że będziesz wykonywać treningi systematycznie (dyscyplina umysłu).

JEŚLI JESZCZE SIĘ ZASTANAWIASZ…

Jeśli jeszcze zastanawiasz się, czy warto podjąć treningi, zachęcam Cię do zapoznania się z zaletami wykonywania ćwiczeń w ciąży – kliknij TUTAJ

Warto wiedzieć, że ćwiczenia nie tylko wzmocnią Twoje ciało i przygotują je do ciąży i porodu, ale także wpłyną pozytywnie na zdrowie Twojego dziecka i prawidłowy przebieg ciąży.

Zastanawiasz się czy forma kursu internetowego jest odpowiednią opcją dla Ciebie? 

Jeśli jesteś w ciąży i chcesz zadbać o zdrowie swoje i swojego dziecka, poprzez bezpieczną aktywność fizyczną, a do tego cenisz sobie swój czas i pieniądze, tak, ten kurs jest dla Ciebie. 

  • Kupując kurs otrzymujesz darmowe treningi, które możesz wykonywać w swoim domu, w porze dnia, która najbardziej Ci odpowiada i bez tracenia czasu na dojazdy
  • Kurs składa się z  kompletnych treningów, gdzie ćwiczysz ze mną przed ekranem komputera, a ja dokładnie tłumaczę na co zwrócić uwagę, aby prawidłowo wykonać ćwiczenie. Nie musisz zastanawiać się nad doborem ćwiczeń, liczbą powtórzeń, długością i częstotliwością treningów. Wszystko jest ustalone zgodnie z zasadami bezpiecznego treningu dla kobiet w poszczególnych trymestrach ciąży. Jakość kursu jest bardzo wysoka. Wszystkie wykonywane treningi sprawdziłam na sobie w obydwu ciążach, a także na setkach kobiet ciężarnych, które ćwiczyły ze mną. 
  • Kurs został przygotowany w moim domu, moją kamerką, bez profesjonalnego oświetlenia… słowem, warunki domowe (takie jak Twoje, gdy będziesz wykonywała trening). Dzięki temu, że nie wynajęłam sali do ćwiczeń, profesjonalnego filmowca i innych specjalistów, których musiałabym opłacić, mogę udostępnić ten kurs w bardzo atrakcyjnej cenie. 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, które chciałabyś mi zadać przed kupieniem kursu, proszę, skontaktuj się ze mną e-mailowo lub telefonicznie.

Przejdż do sklepu

Warning: Division by zero in /home/samvip/domains/e-mamafit.pl/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 1382