24 WRZEŚNIA 2016, URSYNÓW – KONFERENCJA „MASZ W SOBIE MOC”

 

NOWY GRAFIK OD WRZEŚNIA 2016 JEST JUŻ DOSTĘPNY!


 

E-MAMAFIT ĆWICZY Z MAMAISPORT.PL: ZOBACZ TRENING


KONFERENCJA ŚWIADOMEJ MAMY 20 LISTOPAD  2015!

E-mamafit, jak zwykle w projekcie:-)

Przyjdź i dowiedz się dlaczego warto ćwiczyć w ciąży i jakie są zasady bezpiecznego treningu.

SPOTKANIE DLA KOBIET W CIĄŻY


 

SERDECZNIE ZAPRASZAM MAMY Z DZIEĆMI I KOBIETY W CIĄŻY NA WARSZTATY O AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ W CIĄŻY I PO PORODZIE!

WSTĘP WOLNY!

  • 28 września (poniedziałek), godzina 14.00-16.30, miejsce – boomklub.pl, Sarmacka 28 (MIASTECZKO WILANÓW). Zapisy: 797 556 569, kontakt [at] boomklub.pl
  • 2 października (piątek), godzina 13.00-15.30, miejsce – USCIR, Hirszfelda 11 (centrumwushu.pl) (URSYNÓW IMIELIN). Zapisy: sms o treści “WARSZTATY 2 PAŹDZIERNIKA+IMIĘ I NAZWISKO” lub e-mail o tytule “WARSZTATY 2 PAŹDZIERNIKA+IMIĘ I NAZWISKO” na adres biuro@e-mamafit.pl
  • 6 października (wtorek), godzina 13.00-15.30, miejsce – Kawiarnia Terapeutyczna, Braci Wagów 20 (terapeutyczna-kawiarnia.pl) (URSYNÓW NATOLIN). Zapisy:  533 355 888, ursynow@przystan-psychologiczna.pl
  • 8 października (czwartek), godzina 12.00-14.30, miejsce – dobrzemitu.pl, Bracka 18/70 (ŚRÓDMIEŚCIE). Zapisy: 606 91 92 91, zapisy@dobrzemitu.pl

O CZYM SĄ WARSZTATY?

MAMO W CIĄŻY!

Czy chcesz dowiedzieć się…

… dlaczego warto  ćwiczyć w ciąży?

… jak ćwiczenia wpływają Ciebie, przebieg ciąży, a także na zdrowie Twojego maleństwa?

… jaki sport możesz uprawiać i jakich zasad przestrzegać podczas treningu, aby był on bezpieczny dla Ciebie i dziecka?

… jakie ćwiczenia, pomogą Ci zniwelować bóle pleców, puchniecie nóg, bolesne skurcze mięśni i in.?

… w jaki sposób bezpiecznie przygotować swoje ciało do trudów ciąży i porodu?

… jakie są przeciwskazania do aktywności fizycznej w ciąży?

MAMO MALUSZKA (OD 0 DO 3 LAT)!

Czy chcesz dowiedzieć się…

… kiedy możesz rozpocząć treningi po porodzie naturalnym, a kiedy po cesarskim cięciu?

… jakie ćwiczenia wykonywać, aby zadbać o kręgosłup, wzmocnić mięśnie i ujędrnić skórę na brzuchu, zrzucić niechciane kilogramy?

… jak aktywność fizyczna wpływa na laktację?

… czy można wykonywać trening odchudzający i stosować dietę podczas okresu karmienia piersią?

… w jaki sposób ćwiczyć mięśnie kegla, aby wróciły do stanu sprzed ciąży?

… jak aktywność fizyczna mamy wpływa1  na dziecko?

Jeśli tak, zapraszam Cię na moje warsztaty!
Dołącz do grona szczęśliwych, aktywnych mam!


 

E-MAMAFIT ĆWICZY Z MAMAWFORMIE.PL: ZOBACZ TRENINGI


 

 

KONFERENCJA ŚWIADOMEJ MAMY CZERWIEC  2015!

E-mamafit, jak zwykle w projekcie:-)

Tym razem zarówno w części dla kobiet w ciąży jak i dla mam!

SPOTKANIE DLA KOBIET W CIĄŻY

SPOTKANIE DLA MAM Z MALUCHAMI

plakat Warszawa

 


 

DOMOWY TRENING DLA KOBIET W CIĄŻY!

ĆWICZ Z TRENERKĄ!

GDZIE CHCESZ I KIEDY CHCESZ!

PROFESJONALNIE, BEZPIECZNIE I EFEKTYWNIE!

W NIESAMOWITEJ CENIE TYLKO DO KOŃCA CZERWCA!

NA E-MAMAFIT.PL 

DOMOWY TRENING DLA KOBIET W CIĄŻY – W ZDROWYM CIELE ZDROWY DZIDZIUŚ!


 

WARSZTATY O AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ W CIĄŻY I PO PORODZIE!

  • STUDIO DOBRZEMITU (dobrzemitu.pl, Bracka 18/70), 25 marca (środa), godz. 12.00-15.00. Zapisy przez e-mail: kontakt@dobrzemitu.pl

IMG_8646

 

O CZYM TO W OGÓLE BĘDZIE?

MAMO W CIĄŻY!

Czy chcesz dowiedzieć się…

… dlaczego warto  ćwiczyć w ciąży?

… jak ćwiczenia wpływają Ciebie, przebieg ciąży, a także na zdrowie Twojego maleństwa?

… jaki sport możesz uprawiać i jakich zasad przestrzegać podczas treningu, aby był on bezpieczny dla Ciebie i dziecka?

… jakie ćwiczenia, pomogą Ci zniwelować bóle pleców, puchniecie nóg, bolesne skurcze mięśni i in.?

… w jaki sposób bezpiecznie przygotować swoje ciało do trudów ciąży i porodu?

… jakie są przeciwskazania do aktywności fizycznej w ciąży?

MAMO MALUSZKA (OD 0 DO 3 LAT)!

Czy chcesz dowiedzieć się…

… kiedy możesz rozpocząć treningi po porodzie naturalnym, a kiedy po cesarskim cięciu?

… jakie ćwiczenia wykonywać, aby zadbać o kręgosłup, wzmocnić mięśnie i ujędrnić skórę na brzuchu, zrzucić niechciane kilogramy?

… jak aktywność fizyczna wpływa na laktację?

… czy można wykonywać trening odchudzający i stosować dietę podczas okresu karmienia piersią?

… w jaki sposób ćwiczyć mięśnie kegla, aby wróciły do stanu sprzed ciąży?

… jak aktywność fizyczna mamy wpływa1  na dziecko?

Jeśli tak, zapraszam Cię na moje warsztaty!
Dołącz do grona szczęśliwych, aktywnych mam!

——————————————————————————————————————————————

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA KOLEJNE LISTOPADOWE WARSZTATY:

1. 19 LISTOPADA, 17.00-20.00- WARSZTATY ŚWIADOMEJ MAMY W WARSZAWIE (SPOTKANIE DLA KOBIET W CIĄŻY)

2. 21 LISTOPADA, 10.00-13.00 – WARSZTATY O AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ W CIĄŻY I PO PORODZIE (SPOTKANIE DLA KOBIET W CIĄŻY I MAM MAŁYCH DZIECI) 

Mamy z brzuszkiem i z maluszkiem!

Przybywajcie tłumnie do cudownego, relaksującego miejsca jakim jest MAMAVILLE, aby dowiedzieć się ciekawych i praktycznych informacji o aktywności fizycznej w ciąży i po porodzie, poruszać się przy dźwiękach wyciszającej muzyki, napić się aromatycznej kawy, spędzić miło czas z innymi mamami i ich maleństwami…i w dodatku, to wszystko bezpłatnie!!!
Niemożliwe?! Przyjdź i zobacz sama:-)

IMG_8624 mama2

—————————————————————————————————————————————–

BARDZO DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM UCZESTNICZKOM WARSZTATÓW W URSYNOWSKIM CENTRUM SPORTÓW WALKI PRZY UL. HIRSZFELDA 11 ZA PRZYBYCIE I DOBRĄ ENERGIĘ! MIŁO BYŁO POZNAĆ WAS I WASZE MALUSZKI:-))

20141105_144856

DO ZOBACZENIA NA WSPÓLNYCH TRENINGACH!

——————————————————————————————————————————————

DROGIE MAMY! JUŻ 5 LISTOPADA OTWARTE WARSZTATY „AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA W CIĄŻY I PO PORODZIE”

5 listopada (środa), godz. 13.00, ul. Hirszfelda 11 (sala nad basenem)

Zapisy: e-mail: biuro@e-mamafit.pl (tytuł wiadomości: warsztaty 5 listopada)
lub telefon: 781-949-249

O CZYM TO W OGÓLE BĘDZIE?

MAMO W CIĄŻY!

Czy chcesz dowiedzieć się…

… dlaczego warto  ćwiczyć w ciąży?

… jak ćwiczenia wpływają Ciebie, przebieg ciąży, a także na zdrowie Twojego maleństwa?

… jaki sport możesz uprawiać i jakich zasad przestrzegać podczas treningu, aby był on bezpieczny dla Ciebie i dziecka?

… jakie ćwiczenia, pomogą Ci zniwelować bóle pleców, puchniecie nóg, bolesne skurcze mięśni i in.?

… w jaki sposób bezpiecznie przygotować swoje ciało do trudów ciąży i porodu?

… jakie są przeciwskazania do aktywności fizycznej w ciąży?

MAMO MALUSZKA (OD 0 DO 3 LAT)!

Czy chcesz dowiedzieć się…

… kiedy możesz rozpocząć treningi po porodzie naturalnym, a kiedy po cesarskim cięciu?

… jakie ćwiczenia wykonywać, aby zadbać o kręgosłup, wzmocnić mięśnie i ujędrnić skórę na brzuchu, zrzucić niechciane kilogramy?

… jak aktywność fizyczna wpływa na laktację?

… czy można wykonywać trening odchudzający i stosować dietę podczas okresu karmienia piersią?

… w jaki sposób ćwiczyć mięśnie kegla, aby wróciły do stanu sprzed ciąży?

… jak aktywność fizyczna mamy wpływa1  na dziecko?

Jeśli tak, zapraszam Cię na moje warsztaty!
Dołącz do grona szczęśliwych, aktywnych mam!

———————————————————————————————————–

WAKACJE SIĘ SKOŃCZYYYŁYY!!!

Och jaka szkoda:-((( Ale, ale! Jesień też może być super! Posyłamy nasze maluchy na różne zajęcia muzyczne, ogólnorozwojowe… a czemu by nie zrobić czegoś dla swojego rozwoju i zdrowia? I to jeszcze zabierając ze sobą swojego malucha. Tak, tak to możliwe. Robię tak od 3 lat. Najpierw z moja Alą, a teraz z Tymciem.

_dsc0244

Z okazji końca wakacji zapraszam Was na zajęcia wg mojego autorskiego programu MAMAFIT, które przeznaczone są dla kobiet w ciąży i mam z maluchami. W tegorocznej ofercie, do wyboru aż 16 godzin zajęć MAMAFIT.- URSYNÓW, WILANÓW, Same zobaczcie, wszystko jest w GRAFIKU

 

WRESZCIE JEST!!! DOMOWY TRENING DLA KOBIET W CIĄŻY – W ZDROWYM CIELE ZDROWY DZIDZIUŚ

Kochane mamy! Po trzech latach, dłubania w moim sfatygowanym komputerze podczas niemal każdej drzemki mojej pierworodnej Alicji, ukończyłam kurs internetowy DOMOWY TRENING DLA KOBIET W CIĄŻY – W ZDROWYM CIELE ZDROWY DZIDZIUŚ! 

kursy

Kurs składa się z 16 treningów, przeznaczonych dla kobiet w ciąży w drugim i trzecim trymestrze ciąży. Filmy z treningami zostały nagrane w czasie mojej pierwszej ciąży, w moim salonie, moją prywatną kamerą. Nie mają profesjonalnego oświetlenia, ani nagłośnienia. Nie jestem ubrana w markowe ciuchy do fitnessu, a przed ekranem co jakiś czas czmycha jeden z moich czterech kotów. Dlaczego więc miałabyś ćwiczyć własnie ze mną. Bo jestem doświadczona instruktorką, regularnie ćwiczyłam zarówno w pierwszej, jak i drugiej ciąży. Korzystając z filmików ćwiczę z Tobą i wykonujemy razem wszystkie powtórzenia. Razem nosimy swoje brzuchy i nie zważając na niewygodę wykonujemy kolejne wygibasy:-) Jednym słowem ten kurs jest PRAWDZIWY!

Dość poszukiwania wyrywkowych ćwiczeń na youtube i zastanawiania się, czy wszystko robisz dobrze i nie zaszkodzisz dziecku. Wszystkie ćwiczenia są bardzo dokładnie opisane i w czasie ich wykonywania cały czas przypominam Ci na co zwrócić uwagę, aby trenonIg był skuteczny i bezpieczny.

Do treningów dołączony jest e-book, zawierający informacje o zasadach bezpiecznego treningu w ciąży oraz sesja relaksu połączona z nauka oddychania torem brzusznym.

No cóż nie pozostaje Wam już nic tylko wziąć się do roboty i zadbać o ciało swoje i swojego maluszka!

Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj TUTAJ

6 MARCA W HOTELU MDM ODBYŁY SIĘ WARSZTATY ŚWIADOMEJ MAMY…

…w których miałam przyjemność uczestniczyć jako ekspert od aktywności fizycznej dla kobiet w ciąży i mam 🙂


Poniżej podaję kilka pytań, które dostałam od uczestniczek w anonimowych ankietach, z moimi odpowiedziami:

1. Do kiedy można ćwiczyć? Jak często można ćwiczyć?

W ciąży można ćwiczyć nawet do dnia porodu, zakładając, że ciąża przebiega prawidłowo, a lekarz nie widzi przeciwwskazań. Oczywiście należy zachować zasady bezpiecznego treningu, które opisane są tutaj

Optymalna częstotliwość treningów to 3–5 razy w tygodniu (zarówno w ciąży, jak i dla osób niebędących w ciąży:-)))))

2. Czy jakiekolwiek i jeżeli tak, to jakie ćwiczenia są zalecane ciężarnym z lekko podwyższonym ciśnieniem tętniczym?

Według mojej wiedzy podwyższone ciśnienie tętnicze jest bezwzględnym przeciwwskazaniem do ćwiczeń. Być może, jeśli jest ono lekko podwyższone, lekarz uzna, że można wykonywać bardzo delikatną formę treningu. Ale jest to pytanie do lekarza prowadzącego. Jeśli uzna, że delikatne ćwiczenia mogą być wykonywane, proszę o e-mail na adres: biuro@e-mamafit.pl. Podam linki do konkretnych, delikatnych ćwiczeń.

3. Czy samodzielne ćwiczenia w domu (np. wg instruktażu pani z e-mamafit.pl) są bezpieczne dla przyszłej mamy?

Ćwiczenia dla kobiet w ciąży podane na stronie www.e-mamafit.pl są zgodne z zasadami bezpiecznego treningu dla kobiet w ciąży i można je wykonywać samodzielnie w domu. Oczywiście przed rozpoczęciem jakichkolwiek ćwiczeń należy się skonsultować ze swoim lekarzem/położną prowadzącą ciążę oraz zapoznać się z zasadami bezpiecznego treningu, które znajdują się tutaj: no i zastosować te zasady:-)

4. Proszę o zestaw ćwiczeń na mięśnie miednicy?

Proszę 🙂 : Cwiczenia kegla

5. Kiedy najpóźniej mogę zacząć ćwiczyć w ciąży?

Może Pani rozpocząć aktywność fizyczną nawet w 3. trymestrze. Oczywiście należy wtedy wybrać zajęcia przeznaczone specjalnie dla kobiet w ciąży. Może też Pani skorzystać z przykładów ćwiczeń na stronie e-mamafit.pl przeznaczonych dla kobiet w 3. trymestrze ciąży. Przed rozpoczęciem jakichkolwiek ćwiczeń należy się skonsultować ze swoim lekarzem/położną prowadzącą ciążę oraz zapoznać się z zasadami bezpiecznego treningu, które znajdują się tutaj .

6. Czy w czasie ciąży można ćwiczyć mięśnie brzucha?

Tak, można, a nawet należy:-) Odpowiednio dobrane ćwiczenia na brzuch wpłyną na złagodzenie bólów pleców (dzięki zabezpieczeniu odcinka lędźwiowego kręgosłupa), pomogą zachować mięśnie w formie, zwiększą ukrwienie skóry na brzuchu (mniejsze ryzyko rozstępów), wzmocnią mięśnie przed porodem, pomogą szybciej wrócić do formy po porodzie. Więcej na ten temat w filmiku „ĆWICZENIA MIĘŚNI BRZUCHA W CIĄŻY. CO POWINNAŚ WIEDZIEĆ” na stronie: tutaj .

 
Warning: Division by zero in /home/samvip/domains/e-mamafit.pl/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 1382